CLICK HERE FOR THOUSANDS OF FREE BLOGGER TEMPLATES »

Saturday, August 22, 2009

salam ramadhann :)

Selamat menjalani ibadah puasa kepada semua :)


tnggal 6 jam lagi untuk sampai di kuching!
Bertahan! ^^

16 jam untuk berbuka puasa :D

1 bulan untuk raya :)

Kalau boleh,
malam ni jgak nk jumpa mama n papa...
tapi saya tak mmpu...moga2 bole mimpi diorang nnti...

kalau bole,
saya tknak mama n papa pergi tnggalkan saya,
Allah take me away perhaps...

kalau boleh,
saya nk org d skeliling saya semua gembira...
tapi saya tak dpt mengubah nya

kalau bole,
saya nk je tlong sapa2 yg mintak tlong,
tapi saya ada 2 tngn je...

kalau nak,
boleh je saya gnti jiji untuk presentation dia arini,
tapi saya tak mmpu bercakap dpn khalayak ramai...

kalau nak,
boleh je saya gnti aiman arini untuk test geo 102,
tapi saya blom blajar lagi untuk bnda tu...sorry

kalau nak,
saya bole je drive 8 hours tadi,
tapi mata sy pejam untuk 6 jam..sorry

kalau bole,
saya nk tanggung kesedihan kwn2 saya..
tapi Allah ckp dia kurniakan kesedihan untuk menguji umat2 nya...kita sama2 terima ujianNya k?

kalau bole,
saya bole je ajak najwa tido lama2 kat rumah sy,
tapi saya takut nnti anak org kaya tak biasa tido kat umah sy...

kalau nak,
bole je saya gnti amera time dia cdey2...
supaya sy bole tngok dia snyum 24 jam...

kalau bole,
nk je sy smbunyikan rokok azureen,
supaya dia terlupa nk merokok...

kalau bole,
saya nk je buka puasa ngan farah tiap2 hari,
tapi masa membataskan sgalanya...

kalau bole,
saya nk jadi mcm wanita normal yang lain, kurus, cantik..
tapi itu bkn plihan saya...

kalau bole,
sy nk blik tiap2 hari jumpa kwn2 saya kat kuching,
tapi saya kena blajar dl..nnti kita jmpa tiap2 hari pun bole...

kalau bole,
saya nak syg smua org,
supaya nnti org pun syg kat sy jgak...

kalau bole,
saya taknak terasa kat sapa2 yg skitkan saya,
sbb sy tkut itu akan rosakkan hubungan kami...

kalau bole,
saya nak jaga perasaan semua org,
tapi saya rasa sy da tak mmpu...

Ya Allah, berikanlah kekuatan kepada hambamu Ya Allah.

ni ni gmba blik saya selepas kemas... :) 5717-03


Nite yalls,
Lots of love(LOL)
xoxo

13 conclusion(s):

pieqa_chu said...

dot dot dot..

pa nk kmk komen tok o??

salamat posa!! =)

boh sedeh2 k?

ta sama2 slim bulan posa tokk..

peace!! hehehe

Z said...

like,why would u hide it, it's like, totally illegalllll

appreciate the niat tho

kami bertiga baru lepas sahur..aku buatkan sup ketam and su'un...wish you were here with us on the first sahur :'(

Z said...

btw deklin..you are more than normal. physicality doesn't define normality..you are extraordinary and unique :)

beautiful on the inside, that's the only thing tht matters

jumaat_asar said...

deklin..joe setuju ape yg zureen ckp tu..sbnrnya rmi kwn2 yang sayang dgn deklin sbb u're very understanding n humble..n joe still appreciate deklin tlg masakkn mknan utk malam hari tu..eventhough deklin penat,tp u still vry helpful..

so,jgn sedih2..jgn luar cantik tp dlm buruk..biar buruk luar tp dlm cantik..it's more wht ppl look into..

slmt bpuasa k..hopefully deklin hepi with family=)

Anonymous said...

angel...

i dun want to see u sad either and everyone loves u... but i love u more.. hehe

deklindot said...

*tears just run down my cheeks..thnx kwn2.. :)

Z: nk sahur n bkak posa sama2..msak sodap2 yer korang :D

Joe: kalau la suma org fkir mcm joe..kan bgus..

miss anonymous: love u more n more n more :D

deklindot said...

piqa: jom bukak posa sama!

Jamil said...

salam deklin have a good ramdhan ... kesabaran kunci ke syurga ... =D have a better one!

Jamil said...

sorry ni ayub

deklindot said...

salam ramadhan ayub n pakcik jamil :)
thnx :)

Faranomics said...

Sayang, I love you !! Unlike you I think you're the most beautiful thing ever, inside and outside !! Counting the days till you get to Miri so we can buka puasa together :)

The Writer said...

sob2 sob2

deklinnnnnnnn

deklindot said...

farah!~
i love u i love u :)
yay~buka puasa together..
jangan mungkir janji tau !

aiman :) jgan nanges..aiman kan kuat..